DISTRIBUIȚI
În poză: participanții la inaugurare

Oraşul Sângerei a găzduit cu multă deschidere expo-târgul „Primăvara la Sângerei”, fiind la a opta sa ediţie. Evenimentul expoziţional a fost organizat de Filiala Bălţi a Camerei de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova, în parteneriat cu primăria oraşului şi Consiliul Raional. Prin organizarea evenimentului, a fost oferită posibilitatea de promovare a produselor autohtone, extinderea pieţei interne, cumpărătorii bucurându-se de prilejul de a achiziţiona mărfuri şi produse de calitate, la preţuri rezonabile sau a se informa asupra noilor mărfuri şi produse apărute pe piaţă.

Noutatea ediţiei actuale a expo-târgului este că Compania „Gelibert” SRL şi-a lansat un nou produs, continuarea brăndului Aqua Uniqa, subbrendul STILL.
La expo-târg şi-au expus în asortiment larg produsele de înaltă calitate şi mărfurile peste 30 de agenţi economici,12 dintre care din teritoriul raionului nostru.Timp de trei zile cumpărătorii au avut posibilitatea de alegere a celor mai competitive mărfuri, la preţuri accesibile.

Potrivit şefei Direcţiei Economie a Consiliului Raional Veronica SERBUŞCA „organizarea prezentei ediţii a evenimentului expoziţional, la care am contribuit, confirmă un parteneriat viabil şi eficient în susţinerea mediului de afaceri, lucru pe care l-am menţionat şi în momentul festiv de inaugurare a expo-târgului. Intreprinderile autohtone şi-au demonstrat realizările şi şi-au expus noile brănduri şi produse.”

Nina ANDRONIC, reprezentanta Companiei „Faberlic” în teritoriul Sângerei a împărtăşit, că expo-târgul i-a servit drept o nouă platformă de promovare şi comunicare , o oportunitate de a informa clenţii şi viitorii consumatori asupra calităţii produselor sale, fabricate doar pe bază de oxigen, fără fosfaţi şi azot, care produc alergii, nu se clătesc şi sunt cancerogeni. Ea a informat clienţii despre beneficiul asupra sănătăţii umane, care îl au aceste produse naturale pe care le promovează şi de 19 ani le utilizează.

Unii dintre clienţi au procurat cărţi pentru copii, la preţ mai convenabil, propuse de un agent economic din Chişinău, alţii au achiziţionat detergenţi, cu 10 lei mai ieftin ca cele ce le achiziţionează în unităţile comerciale din teritoriu. Alţii s-au încântat de serviciile nupţiale, propuse nou pe piaţă expo-târgului, cu toată gama de aranjamente florale uimitor de frumoase şi au stabilit relaţii de conlucrare pentru viitoarele evenimente din viaţa lor.

În poză: Nina Andronic promovează produsele