DISTRIBUIȚI

„Acceași substanță activă. De ce achitați mai mult?” – acesta este genericul unei noi campanii lansată de Ministerul Sănătății în comun cu Compania Națională de Asigurări în Medicină (CNAM) și Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale. Scopul campaniei este de a informa cetățenii de faptul că pot solicita în farmacii toată gama de medicamente ce au aceeași substanță activă.

Cu acest scop, la Agenția teritorială Nord-Vest a Companiei Naționale de Asigurări în Medicină a avut loc o masă rotundă, la care au fost prezenți șeful Secției Medicamente CNAM – Nicolae ONILOV, directorul adjunct, șefa Secției juridice a AT Nord-Vest – Daniela REVEȚCHI, medicul expert coordonator – Irina JDANOV și specialistul Coordonator al Direcției Relații cu Beneficiarii Sângerei în cadrul CNAM – Ion GRĂJDIERU. Accentul principal a fost pus pe faptul că boala este tratată de substanța activă din medicamente și nu de denumirea sau marca acestora. Unele medicamente generice pot aduce economii semnificative, fără ca să prezinte vreun risc pentru să- nătate, calitatea lor fiind aceeași. Brandul, ambalajul sau…

continuarea o veți citi în numărul 51 al ziarului din săptămâna aceasta