DISTRIBUIȚI

Locuitorii comunei Drăgăneşti  au participat la redeschiderea Oficiului Poştal proaspăt renovat. Festivitatea de inaugurare a oficiului a avut loc la finele săptămânii trecute, într-o atmosferă de sărbătoare, cu participarea  locuitorilor satului şi a tuturor beneficiarilor de servicii poştale prestate de acest oficiu. Ei au exprimat mulţumire administrației Întreprinderii de Stat Poşta Moldovei, cât şi administraţiei Centrului de Poştă Sângerei, pentru susţinerea şi implicarea în realizarea acestui proiect de necesitate vitală pentru comunitate.  

 

Renovarea clădirii Oficiului Poştal din Drăgăneşti a fost posibilă

după o aşteptare de 20 de ani. În această perioadă de imposibilitate de activitate în clădirea veche, factorii poştali împreună cu şefa instituţiei, Aurelia ABABII, au activat în incinta Casei de Cultură, adaptată pentru prestarea serviciilor poştale cetăţenilor. Pornind de la grija pentru clienţii săi şi de la necesitatea de a presta servicii poştale de calitate, actuala administraţie a Întreprindereii de Stat  Poşta Moldovei în colaborarea cu administraţia Centrului de Poştă Sângerei au demonstrat receptivitate şi prin susţinere financiară şi spirit gospodăresc a refăcut clădirea veche şi a transformat-o într-un centru modern. În mesajul de deschidere a evenimentului de inaugurare, Natalia TATARU, directoarea Centrului de Poştă Sângerei s-a referit la această problemă şi a exprimat bucuria realizării proiectului:

„Astăzi, 18 septembrie, 2015 împărtăşesc bucuria de a participa la redeschiderea Oficiului Poştal Drăgăneşti. Din septembrie 1995, Inspecţia Muncii şi  Serviciul Antiincendiar ne-au interzis activitatea  în localul respectiv, deoarece era în stare de averiere şi nu corespundea cerinţelor. În această perioadă Oficiul Poştal a activat  în incinta Casei de Cultură. Multe versiuni au fost asupra acestui edificiu, de a-l comercializa sau a-l demola. Nemulţumiţi erau şi locuitorii satului deoarece vechiul edificiu în starea sa dezastruoasă ştirbea din imaginea şi aspectul centrului satului. Fiind informat despre situaţia respectivă, directorul general al Întreprinderii de Stat Poşta Moldovei, Sergiu NASTAS, personal s-a deplasat la faţa locului, a examinat situaţia şi a luat o decizie de bun gospodar şi manager chibzuit în gestionarea lucrurilor. Datorită dumnealui s-a reuşit reparaţia clădirii într-un stil modern. După 20 de ani, tot în luna septembrie, revenim cu activitatea de prestare a serviciilor poştale în localul care ne aparţine.

Citiți continuarea în nr. 43 al ziarului