Cerințele postului:
.* deține cetățenia Republicii Moldova sau deține cetățenia altor state, dar cu domiciliul în Republica Moldova;
* are studii superioare/de licență medicale, posesor al certificatului de medic de familie, studii de masterat în managementul sănătății publice/managementul organizațional, administrare. Pentru candidatul cu studii în alte domenii decât cele medicale (management organizațional/administrare etc.), studiile de masterat în managementul sănătății publice sau 250 de ore în managementul sănătății publice sunt obligatorii;
* cunoaște limba româna, scris și vorbită;
* are capacitate deplină de exercițiu;
* are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestat pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
* nu are antecedente penale pentru săvârșirea unei infracțiuni din categoriile: infracțiuni contra păcii și securității omenirii, de război, contra vieții și sănătății persoanei, contra libertății, cinstei și demnității persoanei, privind viața sexuală, contra familiei și minorilor, contra sănătății publice și conviețuirii sociale, contra patrimoniului, contra securității publice si ordinii publice, contra bunei desfășurări a activității din sfera publică, contra autorităților publice și a securității de stat, infracțiuni economice, infracțiuni de corupție în sectorul privat;
* are o vechime în muncă de cel puțin 5 ani în medicină sau într-o funcție de conducere;
* nu a atins vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.
Candidații pentru ocuparea funcției, prezintă Comisiei de concurs dosarul de participare, până la data de 13.02.2024 (inclusiv), care include următoarele documente:
* cererea de participare la concurs, cu menționarea postului solicitat, conform modelului anexat;
2) copia actului de identitate;
* copiile diplomelor de studii universitare de licență, master, doctorat, postdoctoral, precum și anexele la diplome, după caz;
* copiile altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri, altele decât cele din domeniu;
* actele care atestă vechimea în muncă a candidatului;
* declarația pe proprie răspundere că nu are antecedente penale și că nu a fost atras la răspundere penală;
* adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
* curriculumul vitae, cu includerea a cel puțin două persoane de referință, menționând datele de contact ale acestora, care vor accepta să fie contactate de către comisia de concurs pentru confirmarea competențelor profesionale ale candidatului, model Euro pass, maximum pe 02 file;
* copia certificatului de căsătorie sau copiile documentelor care atestă schimbarea numelui (după caz).
* declarația pe proprie răspundere privind existența unui interes sau absența conflictului de interese, conform modelului MSMPS nr. 231 din 05.03.2020.
* scrisoare de motivare personală pentru ocuparea funcției de conducător al instituției medico-sanitare publice.
* Proiectul de management al IMSP Centrul de Sănătate Sângerei va fi prezentat în power point și pe suport de hârtie (minutele și filele de hârtie după caz) care să reflecte analiza politică, economică, socială, tehnologică (PEST) și punctele tari, slabe, oportunitățile și amenințările (SWOT) a IMSP Centrul de Sănătate și a teritoriului aflat în gestiune.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a se verifica veridicitatea lor.
Actele vor fi depuse la Consiliul raional Sângerei, str. Independenței, 111, bir. 205 (Secția Juridică și Resurse Umane)
Informații suplimentare la tel. 069956592





