Candidatul la postul de Director va întruni următoarele cerințe:
cunoaște limba română;
cunoaște utilizarea calculatorului;
deține studii superioare (secundare, profesionale, universitare sau alte studii);
a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
nu are antecedente penale;
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este 22.04.2025, ora 15:00.
Documentele de participare la concurs vor fi depuse la secretarul comisiei de concurs, în incinta primăriei.
Dosarul poate fi depus în intervalul orelor 08:00 -16:00, în zilele de luni – vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare (nelucrătoare).
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
formularul de participare;
scrisoarea de motivare sau curriculumul vitae (CV);
copia buletinului de identitate;
copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
copia carnetului de muncă;
certificatul medical;
cazierul judiciar;
documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră
BIBLIOGRAFIE:
Constituția Republicii Moldova;
Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
Legea culturii nr. 413 din 27.05.1999;
Ordinul Ministerului Culturii nr. 121 din 13.04.2006 cu privire la aprobarea Regulamentului – tip de activitate a Casei de Cultură etc.
Notă:
Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Telefon de contact: 0262 39642






