DISTRIBUIȚI

„Importanța școlilor incluzive și educației persistă în continuare. Acesta este și scopul Agendei 2020 elaborată de Organizația Națiunilor Unite, care prevede garantarea dreptului și accesului la educație fiecărui copil. Obiectivul superior rămâne a fi o școală pentru toți, o școală care să acopere necesitățile copiilor, părinților și profesorilor”, a declarat dr. Bohdan Androhschuk, coordonatorul Departamentului Parteneriatului Estic din cadrul organizației ChildFund Deutschland. Declarația a fost făcută în cadrul evenimentului de totalizare a rezultatelor proiectului „Puternici prin diversitate – aplicarea Indexului Incluziunii”.

Conferința a adunat specialiști din domeniul educațional din întreaga țară, în cadrul căreia au fost trecute în revistă activitățile și rezultatele proiectului „Puternici prin diversitate – aplicarea Indexului Incluziunii”. Participanții proiectului și-au împărtășit experiențele, provocările cu care s-au confruntat, dar și realizările pe care au reușit să le obțină. Reprezentantul permanent al ambasadorului Germaniei la Chișinău, Ullrich Kinne, a mulțumit participanților pentru angajamentul asumat de a transforma școlile în comunități prietenoase copiilor.

Continuarea citiți în nr. 47 din 11 decembrie 2020