DISTRIBUIȚI

Continuare din numărul 39

În numărul anterior, v-am relatat spusele oficialilor și adevărul văzut de către aceștia. În numărul curent, cu câteva detalii și expunerea celelaltei părți a monedei vine directorul S.R.L. „Autogara-Trafic-Sângerei” Spiridon MARTÎNUIC.
Povestea acestuia începe de la faptul că de la Anul Nou (2016), a fost adoptată o lege nouă care a impus proprietarii gărilor auto să aibă licență pentru a activa legal și conform normelor. Acceptând condițiile propuse, domnul MARTÎNIUC formează pachetul de acte confom cărora să poată obține licența. El vine către Primăria orașului Sângerei cu rugămintea să-i ofere alte două acte – de amplasare și contract de arendă, care vor completa setul de documente pentru obțierea licenței. Cea din urmă parte, fără a menționa motivul, refuză să ofere contractele necesare, în consecință, neputând să se îndeplinească pachetul cerut (toate celelalte condiții fiind deja îndeplinite), lichidându-se întreprinderea S.R.L. „Autogara-Trafic-Sângerei”. La propunerea directorului gării de a zăbovi cu sistarea activității pe strada Boris Glavan, până la găsirea și amenajarea unui nou loc pentru călători, conducerea Primăriei refuză, creând alte inconveniențe pentru cetățeni. Conform spuselor lui Spiridon MARTÎNIUC, autoritățile locale întorc situația pe dos, în folosul lor personal dar nu pentru binele cetățenilor. „Le propuneam să ia granturi, cum fac și alte orașe, să facă o altă gară mai bună și după toate condițiile, iar după asta lichidați-mi întreprinderea. Eram de acord cu asta, numai dacă aveau să facă ceva util pentru societate, căci multe persoane vin la autogara din raion, nu numai cele de pe loc, ci și de la cursele internaționale. Însă ei au dorit ca să se facă de râsul lumii că numai orașul Sângerei nu are gară bine amenajată. Oamenii nu trebuie să…

Continuarea o veți citi în numărul 40-41 din săptâmâna aceasta…