SHARE

În ziua de 16 februarie, curent, cumpărătorii magazinului „Speranţa” (SRL Speranţa – Brînzilă”) din Sângerei au venit la magazin cu o despoziţie mai deosebită. Să facă cumpărături, ca totdeauna, dar şi mai mult să-i ureze „la mulţi ani” sărbătoritei, Maria BRÎNZILĂ. De obicei, când este pe loc, îi place să iasă în spaţiul lor, să comunice, să dea consultaţii dacă e întrebată şi să le zâmbească recunoscător. Bunătatea aceasta este scrisă pe chipul ei şi izvorăşte din suflet. Aceasta este alura ei sufletească, pentru ei lucrează mai întâi, apoi pentru a calcula profiturile.

Lumina de pe chipul ei aduce splendoare spaţiului comercial, unde sunt prestate serviciile firmei şi întreţinute relaţiile de bună cuviinţă cu fidelii ei clienţi. Aceştea ne-au spus că să se deschidă alte zeci de magazine în Sângerei şi imediata apropiere cum s-au mai inaugurat că ei rămân fideli magazinului lor. S-au ataşat de acest mediu comercial, de vânzătoarele de aici, amabile, generoase, receptive, cu sufletul dăruit pentru buna funcţionare a lucrurilor în magazin. Este măsura respectului lor pentru bunăvoinţa, cumsecădenia şi atitudinea stăpânilor, cum zic ele. Este recunoştinţa că au un loc de lucru, sigur şi răsplătit. Pentru condiţiile care de la un timp la altul se tot modernizează.
„Am lucrat într-un spaţiu mai restrâns, era bine şi comod, ne descurcam de minune. Acum a fost lărgit, printr-o reconstrucţie a clădirii. De ce să nu recunoaştem, acum este mult mai bine, mai spaţios şi mai leger pentru toţi vizitatorii. Această schimbare o simţim noi, dar şi cumpărătorii noştri”, susţine vânzătoarea Galina NICA.
Proprietarii Maria şi soţul Iurie BRÎNZILĂ, feciorul Dorin care-i alături zi de zi şi o ajută pe mama întru toate, şi-au dorit acest lucru. Tendinţa lor este spre o cultură mai înaltă a deservirii şi confortul clienţilor.
Ea ne-a spus că era oarecum incomod în fostul spaţiu. Ne-am gândit la cumpărători. Cum te duci într-o piaţă foarte înghesuită sau înt-un microbus plin până la refuz şi nu te simţi comod, aşa şi noi ne-am gândit la comoditatea celor care ne vizitează magazinul şi procură marfa.
Ţine mult la lucrurile bine făcute, din suflet, prin pregătirea sa profesională. Acestea îi sunt împlinirile.
Cât de ocupată nu ar fi, găseşte timp pentru creştere profesională. A susţinut şi susţine în contunare multe instruiri, învăţămintele cărora o ajută în perfecţionarea activităţii de manager comercial, încât să fie cumpărătorii mulţumiţi şi să se bucure de respect din partea companiilor partenere. Fară ca ea să ştie, ne-am informat că a primit în mod ofical mulţumiri de la Compania AQUA Trade, director C. BARBAROŞ, certificate confirmative şi Diplome de excelenţă din partea Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii. A însuşit prin instruiri modulul Legislaţia Muncii şi Managementul Resurselor Umane în cadrul Programului „Gestiunea eficientă a afacerii”, director de program Iulia IABANJI. Munca ei decentă, spiritul de întreprinzătoare este simţit şi apreciat nu doar la nivelul local. La nivel de republică, prin alegerea Ministerului Comerţului a fost selectată pentru instruiri şi schimb de experienţă în Şanhai, China, în componenţa unei delegaţii de oameni de afaceri valoroşi din diferite ţări, înclusiv foste republici ale imperiului sovietic…

Mai departe puteți găsi în ziarul numărul 7 din săptămâna aceasta