Un supermarket european îşi propune serviciile

Un supermarket european îşi propune serviciile

1855
DISTRIBUIȚI

În data de 17 iulie,curent în oraşul Sângerei va fi inaugurat un supermarket modern , în acelaşi local al Centrului comercial. Proprietara, directoarea Centrului Comercial „Hermes” Ana IURCU, care este autoarea proiectului în cauză susţine că inaugurarea noului magazin este dedicat Zilei Comerţului şi este un proiect de suflet al ei, la care a ţinut foarte mult să fie implementat. Spaţiul pentru amenajarea supermaketului a fost rezervat de la edificarea clădirii în cauză. Atât proprietara, cât şi angajaţii care nu vor mai lucra la tejghea sunt mândri şi bucuroşi de această realizare. Calendarul lansării proiectului în cauză este cât se poate de aproape. Potrivit directoarei, cumpărătorii fideli care sunt deserviți la acest centru comercial, cât şi partenerii care au fost parte a proiectului, susţinătorii săi, sunt aşteptaţi în această zi pentru a participa la momentul festiv de inaugurare.

IMG_2737 IMG_2738 IMG_2739 IMG_2741 IMG_2742 IMG_2744Prin deschiderea supermarketului în Sângerei în cadrul Centrului Comercial „ Hermes” se urmăreşte promovarea unei reţele europene de servicii în favoarea cumpărătorului şi oferirea accesului consumatorilor la modernizarea lor, stimularea cererii acestora, cât şi promovarea uneri inovări deschise către ei.
„Eu cred cu fermitate că noul supermarket va fi mesagerul celor mai elegante servicii comerciale pentru cumpărători şi a asigurării proseselor de calitate impecabilă. Totodată prin realizarea acestui proiect urmăresc atragerea de personal, îmbunătăţirea infrastructurii şi a capacităţii de deservire , promovarea unui centru comercial de competenţă, corespunzător denumirii de „Hermes”, care este patronul comerţului. Sloganul activităţii noului supermarket va fi ”Nu vom sacrifica niciodată calitatea, pentru a mări cantitatea!”. Calitatea produsului, excluderea oricăror produse necalitative, asigurarea calităţii pâinei coapte ca la mama acasă, a produselor de patisărie şi a tuturor produselor necesare unui consum sănătos şi benefic sănătăţii omului, copilului. Prin aceasta vom stimula cererea cumpărătorilor, atragerea lor şi vom propune produse care să le aducă plus de sănătate, nu să le-o afecteze. Acest scop permanent l-am pus în faţă, susţine managerul proiectului Ana IURCU.
Până vom savura calitatea acestor produse , deocamdată în noul spaţiu comercial, care va fi dedicat şi Zilei Comerţului, ne-au delectat privirile mobilierul comercial, mesele pentru vânzători, rafturile metalice, cele pentru depozitare, multitudinea de echipamente frigorifice, vitrinele de refrigerare, lăzi de păstrare a produselor congelate , un şir de echipamente auxiliare, casă de marchet, computere.
O contribuţie esenţială vor avea programiştii care vor fi angajaţi. Ei vor aborda în comun cu merceologii magazinului nou o programă specială prin care vor împlini diversitatea cererii cumpărătorilor şi asigurarea cu o varietate nemăsurată de produse alimentare, încât cumpărătorul să gâseascâ tot de ce are nevoie pentru consum sau prepararea unei mese, a unei ciorbe în acest spaţiu comercial. Pentru bună deservire a vizitatorilor locaţiei comerciale va fi dublat numărul de angajaţi. În ceea ce privește produsele comercializate, pentru noua reţea este important mărimea şi structura asortimentului de produse şi forma de vânzare , prin autodeservire. În plus clienţii vor aprecia, la sigur, dotarea tehnică, care va facilita vânzarea produselor. Este vorba şi de masini de feliat mezeluri, de instalaţiile frigorifice pentru siguranţa alimentelor. Totuşi cel mai important aspect al noii activităţi rămâne a fi gama de produse. Supermarketul va demonstra că…

Continuarea o citiți în ziarul nr. 28 din săptămâna aceasta